Pileća kokos čorba

unnamed (5)

Ako ste bolesni (kao što sam ja bila cele nedelje), ovo je jedna od stvari koje “vraćaju u život.” Na samom početku je to bila tajlandska tom kha gai supa, ali pošto sam je ja izmenila u skladu sa sopstvenim ukusom, sumnjam da više ima pravo da se tako zove. Kokosovo mleko divno hidrira organizam (imajte ovo u vidu i kada vam je organizam dehidriran iz nekih drugih razloga;)), a djumbir i limeta teraju viruse. Leči, odgovorno tvrdim.

Recept:

pileće grudi

par šargarepa, peršun, celer, crni luk

so, biber

komad đumbira

dve stabljike limun trave (svaka uzdužno presečena)

2 kašike fiš sosa (zamena je soja sos)

konzerva kokosovog mleka (400 ml)

šampinjoni (10 – 15 komada)

pakovanje pirinčanih nudli

čili ulje (ili pomešano maslinovo sa u avanu usitnjenim čili papričicama)

sok od jedne limete

bambus i sojine klice (opciono)

za dekoraciju:

limeta (ovog puta sam koristila limun, jer sam njega imala kod kuće – kad ste bolesni pijaca je jaaaako daleko)

seckani praziluk

korijander ili peršun (ja korijander baš i ne volim, divno mi miriše, ali bih  ga stavljala u sapun)

unnamed (1)

Najpre skuvajte standardnu pileću supu. Ubacite u 2 l vode pileće meso, šargarepe, celer, peršun, luk, komad đumbira i limunovu travu.  Ostavite da se kuva lagano oko 2 sata. U međuvremenu iseckajte šampinjone i marinirajte ih u soja sosu (uz bambus i sojine klice, ako i njih koristite). Ukoliko koristite fiš sos, njega dodajte u kasnijoj fazi zajedno sa kokosovim mlekom. Kada je supa gotova, procedite je i stavite da se u proceđenoj supi kuvaju šampinjoni. Iseckajte već kuvanu piletinu i ubacite je nazad u supu. Dodate i nudle, a pred kraj i kokosovo mleko. Kada supa prokuva, sklonite je sa vatre i dodajte sok od jedne limete.

unnamed (3)

Servirajte supu posutu iseckanim prazilukom, komadima limete/limuna, čili uljem i korijanderom/peršunom.

unnamed (4)

unnamed (2)

Volite je kao ja.

2 thoughts on “Pileća kokos čorba

  1. bo inside 18/05/2015 u 6:44 pm Reply

    Kako bi mi ovo sada prijalo…

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

