Pavlova „for one“

pp

Ne volim da bacam hranu. Uvek postoji način da se iskoristi neki sastojak koji vam je ostao od pretohodnog kuvanja. Tako sam ovih dana mesila njoke i ostalo mi je jedno neiskorišteno  belance… Mislila sam, mislila i setih se: pavlova! Kora od belanaca, lagana krema i voće. Tako je nastala moja pavlova za jednu osobu koja je na kraju bila dovoljna i za dvoje. Kako sam ja luda za kremama od sira, zamenila sam ovu standardnu kremu od slatke pavlake prelivom od sira koji koristim u torti od šargarepe. Fenomenalno se slaže sa voćem. Recept koji sledi sadrži mere za jednu standardnu tortu, a ako pravite malu porciju kao ja, podelite sve mere sa pet.

Recept:

Kora

5 belanaca

220 gr šećera

kašičica ekstrakta vanile

kašičica sirćeta

Standardna krema (koju ja nisam koristila)

600 ml slatka pavlake

2 šlaga

Kašičica šećera u prahu (po sopstvenom ukusu)

+voće po želji (ja sam pravila sa jagodama)

Moja krema

450 gr sitnog sira, što blažeg. Ja sam koristila Ella sir.

90 gr putera

20 ml ekstrakta od vanile (dr oetker) ili štapić vanile, što je uvek bolja opcija

300 – 350 gr šećera u prahu (komotno smanjite ovu količinu po ukusu, lagano dodajte po malo i stalno isprobavajte)

Umutite belanca u čvrstu masu, dodajte lagano šećer i na kraju ekstrakt vanile i sirće. Podelite smesu na dva ili tri kruga, kružnim pokretima ih kašikom oblikujte i pazite da ne budu previsoki jer će i sami malo narasti. Trudite se da budu jednake veličine zbog toga što će se u isto vreme sušiti u rerni i trebalo bi da se jednako ispeku. Možete praviti i mini porcije torte, pa u tom slučaju podelite čitavu smesu u više manjih kora. Ja volim da imaju taj nepravilan oblik i ne trudim se da izgledaju isto, ali se trudim da budu iste veličine. Stavite ih u rernu da se suše 60 minuta na 140 stepeni. Nakon toga ugasite rernu i ostavite ih da se i dalje u njoj suše. Izvadite ih i ostavite napolju još koji sat.

Kremu od sira koju ja koristim napravite tako što ćete izmutiti puter i sir dok ne postanu kremasti, potom ćete dodati vanilu i na kraju postepeno i šećer.

Ukoliko pravite redovnu kremu, nema puno filozofije. Izmutite slatku pavlaku i šlag i pomešajte.

Takođe, za laganiju varijantu kreme od sira, možete napraviti kremu od sira i pomešati je sa umućenom slatkom pavlakom.

Nakon toga slažite tortu po sistemu kora-fil-voće-kora-fil-voće i čuvajte je u frižideru.

pavlova

P.S: Uvek možete odozgo dodati komadiće čokolade ili listiće badema, ali je ovo jedan od onih kolača koje ja ostavim da budu što jednostavniji.

2 thoughts on “Pavlova „for one“

  1. bo inside 22/05/2015 u 12:29 am Reply

    Može u vidu male torte za vikend?…mada bi ja i njoke…i hleb….i celu tvoju kuhinju 🙂

    Sviđa mi se

  2. Nela 22/05/2015 u 12:58 am Reply

    I ja bih tvoju! Mislim na sve ono što Bo ima inside! 😉

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

