Granola štangle

unnamed (19)

Došlo je na red i nešto zdravo. Pravi se brzo, nema šećera, nema brašna. Pogodno za one izbirljive u odabiru namirnica, a i za nas ostale jedoždere koji jedemo sve. Ove štanglice komotno mogu zameniti dorucak jer su prava energetska bomba, a sjajne su i za užinu. Stvarno su ukusne, bez obzira na to što su zdrave. 😉

 

Recept

150 gr urmi (ili 150 gr suvih šljiva i kajsija)

60 gr meda

60 gr tahinija (može i kombinacija tahinija sa običnim puterom) ili kikiriki putera

150 gr mešavine badema, susama, oraha, lešnika (ili onoga šta vi imate)

130 gr ovsa

U rerni najpre ispecite ovas, susam, bademe, orahe, lešnike. Kada su ispečeni, grubo ih iseckajte.

U međuvremenu izblendirajte urme (ili šljive i kajsije, u zavisnosti od toga koje voćke koristite). Pomešajte ih sa gore pomenutim suvim sastojcima.

unnamed (16)

Zagrejte puter, tahini i med, pomešajte ih i prelijte masu koju ste već pripremili. Dobro izmešajte. Ukoliko vam je masa previše suva, možete dodati još malko putera i meda.

Prebacite sve u pleh na papir za pečenje i odložite u frižider na maker pola sata kako bi se sve stisnulo.

unnamed (17)

Izvadite iz fižidera i secite na štangle!

unnamed (20)

Takođe, možete dodati i komadiće bilo kog voća, čokolade, vanilu… Sve što volite.

unnamed (1)

6 thoughts on “Granola štangle

  1. Nency Rose 25/05/2015 u 1:50 pm Reply

    Eto kako ulepsati ovaj kisni dan 🙂

    Sviđa mi se

  2. Nela 25/05/2015 u 9:41 pm Reply

    🙂

    Sviđa mi se

  3. Sandra 25/05/2015 u 10:03 pm Reply

    E ovo cu da probam.

    Sviđa mi se

  4. bo inside 27/05/2015 u 2:05 am Reply

    ja sam ovo probala!
    jaaaaaako je dobro 🙂

    Sviđa mi se

  5. Granola | la marinella 23/06/2015 u 5:40 pm Reply

    […] Često se jede i u formi štangli, što sam već imala prilike da podelim sa vama. https://lamarinella.wordpress.com/2015/05/25/granola-stangle/ […]

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

