Guakamole umak

unnamed (2)

Dinnertime, and the livin’ is easy! Pa bi i večera trebalo da bude! Avokado obožavam, a guakamole jedemo i kao umak i kao premaz, a i na kašiku (kad niko ne gleda). Na fotografijama je poslužen uz beskvasni hleb od heljde (recept uskoro), ali ga možete služiti i uz bilo koji od hlebova čije sam recepte već okačila.

Naravno, divan je i uz tortilja čips ili kao prilog bilo kom jelu.

10940598_10152537701371540_8619162542939480858_n

Recept:

2 zrelija avokada srednje veličine

2 kašičice limunovog soka

50 ml grčkog jogurta – opciono

1 crveni luk

pola češnja belog luka

pola kašičice soli i biber (po ukusu)

kumin (opciono)

1 manji paradajz

čili papričice (količinu odredite po sopstvenom ukusu)

ja ponekad dodam i kašičicu čili sosa

Oljušitte avokado ili ga jednostavno kašikom izdubite i izgnječite. Možete ga izgnječiti i ručno viljuškom, a možete ga staviti i u blender. Dodajte u njega limun i ponovo izmešajte.  Potom dodajte jako sitno iseckan crveni i beli luk, grčki jogurt (ukoliko ga koristite), u avanu usitenjene čili papričice, sitno iseckan paradajz i na kraju so, biber (i kumin). Sve izmešajte i to je to – lakoća!

unnamed (1)

Potpuno je jasno zašto avokado zovu “šumski puter.” 🙂

4 thoughts on “Guakamole umak

  1. darklen 06/02/2016 u 12:45 pm Reply

    Gde nalaziš kumin? Meni uvek pokušavaju da mi podvale kim umesto kumina. 🙂

    Sviđa mi se

    • Nela 07/02/2016 u 11:22 pm Reply

      Jedno pakovanje sam dobila iz Turske, drugo iz Svedske. 😉 Ali mama je neki dan kupila u zdravoj hrani, pitacu je u kojoj. 😘

      Sviđa mi se

    • Nela 09/02/2016 u 7:18 pm Reply

      Evo, mama kaze da se otvorila nova prodavnica zdrave hrane u Fruskogorskoj i da je tamo kupila kumin. 😊

      Liked by 1 person

Ostavite odgovor

