Tiramisu

unnamed (9)

Jedan od mojih omiljenih letnjih kolača. Jedno vreme ga nisam pravila jer sam isključila iz svojih recepata kolače sa jajima koja se moraju kuvati na pari. Srećom, jedna devojka koja pravi divne torte mi je otkrila tajnu kako da jaja direktno kuvam na ringli, a da ne postanu kajgana, tako da sam napokon sigurna da su jaja prokuvana i da se u njima može bezbedno uživati. 🙂

Recept:

  • 4 žumanceta
  • 100gr šećera u prahu
  • malo mleka (dve kašike)
  • 500gr maskarpone sira
  • 250 ml slatke pavlake
  • 2 pakovanja piškota
  • 2,5 dcl crne kafe (može i espresso, filter…)
  • malo ruma

unnamed (37)

Žumanca izmutite sa šećerom u prahu i stavite da se kuvaju na pari. E, ovde nastupa taj ključni momenat. Dodajte vrlo malo mleka u to i možete ih kuvati i direktno na ringli (na laganoj vatri) uz konstantno mešanje kako ne biste dobili kajganu. 🙂 Kad su se jaja zgusnula (nakon 15-tak minuta), ostavite ih da se dobro ohlade.

unnamed (4)

Potom u njih dodate maskarpone sir i malo umutite.

Posebno umutite slatku pavlaku i dodajte je u prethodnu kremu. Ponovo sve umutite.

unnamed (3)

Piškote umočite u proceđenu crnu kafu (ili onu koju ste skuvali) u koju ste dodali malo ruma.

unnamed

Slažite kolač po sistemu: piškote – krema – piškote – krema i na kraju sve pospite kakaom.

unnamed (1)

Ostavite u frižideru da se ohladi.

unnamed (5)

Secite na kocke i to je to! 🙂

unnamed (10)

Pick me up! (što i jeste prevod sa italijanskog;))

2 thoughts on “Tiramisu

  1. bo inside 24/06/2015 u 12:20 am Reply

    ne mogu da verujem da sam ovo propustila – sašin omiljeni kolač !

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

