Braunis (brownies)

unnamed (3)

Koliko volim kada mene neko zove na kolače! A ovi su bili pravljeni posebno za mene i spadaju u najbolje braunije koje sam ikada jela. Fenomenalni, lepljivi, žvakasti, hrskavih korica, a sočni. Čokolada, čokolada, čokolada!

unnamed (1)

Dobila sam recept i morala sam ih što pre ponovo napraviti.

Ove predivne američke čokoladne kocke možete pripremati u orginalnoj najjednostavnijoj varijanti, a mogu se i kombinovati sa orasima, lešnicima ili drugim orašastim plodovima. Taj intenzivan čokoladni ukus donosi neverovatnu činjenicu: ne možete ih pojesti puno, čak ni ja!

I ono što ja posebno volim kod njih je što imaju taj rustični izgled, korica može da pukne ili ne, svakaka kocka ne mora biti iste veličine ili pravilnog oblika, čak je i lepši ako nije jer doprinosi kompletnom ugođaju.

Recept:

350 gr čokolade (sa što većim postotkom kakaoa)

250 gr putera

450 gr šećera

6 jaja

130 gr brašna (mekog, tipa 400)

2 vanil šećera

kašičica i po’ praška za pecivo (7 gr)

malo soli (prstohvat)

Sjedinite sve suve sastojke.

Puter i čokoladu otopite i ostavite smesu da se ohladi.

unnamed (13)

Za to vreme u odvojenoj posudi izmutite jaja i šećer i potom u njih dodajte prohlađenu čokoladu i puter i izmešajte. I na kraju u to dospete i suve sastojke iz prve posude.

unnamed

Sve sjedinite (nemojte mutiti) i pecite na papiru za pečenje na 180 stepeni oko 30-tak minuta.

unnamed (9)

unnamed (12)

Vodite račuina o tome da ipak ostane vlažan iznutra. Kada se ohladi, isecite ga i….

unnamed (5)

Hvala dragoj komšinici na kolačima (i receptu).

unnamed (8)

A couple  neighbors that bakes eat together stay(s) together!

unnamed (4)

2 thoughts on “Braunis (brownies)

  1. bo inside 24/06/2015 u 12:19 am Reply

    hoćemo praviti ovo zajedno ? 🙂

    Sviđa mi se

    • Nela 24/06/2015 u 7:47 pm Reply

      Ja i danas pravila! Ovo je za ove malo niže temperature. 🙂

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

