Granola

unnamed (5)

Opet smo zdravi (a ukusni!) 🙂

Evo ideje za sutrašnji doručak ili užinu! Lagani obrok, nema šećera, nema brašna, ali ima gomilu hranljivih sastojaka i kalorija koje će vam dati dovoljno energije za čitavo prepodne.

unnamed (10)

Često se jede i u formi štangli, što sam već imala prilike da podelim sa vama. https://lamarinella.wordpress.com/2015/05/25/granola-stangle/

unnamed (19)

Osim u formi štangli, ja granolu volim da jedem za doručak sa jogurtom i da u nju još i  dodam komadiće svežeg voća.

unnamed (7)

Stvarno je preukusno pogotovo za one koji vole da doručkuju slatko.

unnamed (4)

Recept:

180 gr ovsa

60 gr kokosa

50 gr susama

100 gr krupno seckanog badema

100 gr suvog voća (ja sam koristila kajsije i urme)

kašičica cimeta

prstohvat soli

2 kašike otopljenog kokosovog putera

2 kašike meda

unnamed (9)

Pomešajte sve suve sastojke osim suvog voća u jednu posudu.

unnamed

Med i puter odvojeno pomešajte u drugoj posudi i potom ih dodajte u prethodne suve sastojke. Dobro izmešajte i stavite u pleh da se peku na 150 stemeni 20-tak minuta.

unnamed (11)

Stalno pratite i mešajte kako bi se svi sastojci ravnomerno ispekli.

unnamed (1)

Kada su dobili žućkasto-braonkastu boju, izvadite iz rerne i dodajte u to iseckano suvo voće.

unnamed (8)

I to je to!

unnamed (2)

Ovako spremljenu granolu možete da čuvate spakovanu u teglice i do dve nedelje na sobnoj temperaturi.

unnamed (6)

U zavisnosti od različitih godišnjih doba, služite ga sa sezonskim voćem.

unnamed (19)unnamed

4 thoughts on “Granola

  1. bo inside 24/06/2015 u 12:00 am Reply

    ovo je nesto fantastično….poželim da imam u nekoj tegli za svako jutro 🙂

    Sviđa mi se

  2. IvanaV 19/10/2015 u 10:40 pm Reply

    Odlična je, već je drugi put pravim po tvom receptu. A radujem se i da isprobam ostale 🙂

    Sviđa mi se

    • Nela 20/10/2015 u 11:32 am Reply

      Jako mi je drago! 🙂 I ja sam juče pravila, samo kao štanglice. 🙂

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

