Libanska pica

unnamed-7

Dobila sam teglu za’atara od drugarice iz Libana. To sam u trudnoći jako tamanila sa maslinovim uljem i tost hlebom uz salatu. I sad sam se setila da mi je ostalo još, a da rok nije prošao. Predivno nešto.

unnamed-5

Recept

Sastojci:

350 gr mekog brašna (tip 400)

kesica suvog kvasca

250 ml tople vode

1 kašičica šećera

2 kašike maslinovog ulja

1 kašičica soli

30 gr za’atara

50 ml maslinovog ulja

+ po želji: sir, beli luk (ovo je moj izbor, vi možete šta god volite, a ne morate ništa)

U posudu stavite vodu, kvasac i šećer i ostavite oko desetak minuta. Potom dodajte maslinovo ulje, brašno i so. Umesite testo.

Prebacite ga na pobrašnjenu površinu i mesite pet-deset minuta, onoliko koliko vam ruke izdrže. 🙂 Vratite testo u posudu, prekrijte i ostavite na toplom sat vremena da se testo digne i udvostruči.

Pomešajte u posudici za’atar i maslinovo ulje. Ja uvek napravim više da mi ostane višak, pa da posle gotovu picu još dodatno umačem. Tako jače osetim kiselost za’atara.

unnamed-2

Kada se testo diglo, razdvojte ga na onoliko delova koliko želite da napravite pica. Ja sam podelila na tri, a vi možete i na više. Razvucite testo oklagijom ili rukama na onu debljinu koju volite.

unnamed-3

Trebalo bi da bude tanja, ali ja sam danas pravila malo veće i deblje  varijante. Svaku premažite nadevom i stavite u rernu da se peče na 250 stepeni oko 10-tak minuta (u zavisnosti od debljine testa).

unnamed-4unnamed-6

Na jednu sam dodala i sir i narendani čen belog luka – savršeno!

unnamed-14

Da li osećaš miris istoka? 😉

Ostavite odgovor

