Čokoladni sufle čizkejk

unnamed-1

Večeras nisam otišla na svirku benda koji jako volim. Da, još sam bolesna. Svašta ove nedelje nisam uspela da uradim zato što sam bolesna i mnogi lepi i važni planovi su propali zahvaljujući tome. Morala sam to sebi nekako da nadoknadim. Da bude brzo, lako, da mi ne skoči temperatura od procesa pravljenja i da bude od onog što imam u kući. Setila sam se ovog kolača za koji mi je drugarica (koja je verovatno sad na svirci) nedavno prosledila recept. A samo je plus što je to čizkejk. Ruku na srce, više volim neke druge čizkejkove, što ne znači da ovaj nije dobar, samo da imam neke druge favorite. A možda je u pitanju samo moje trenutno raspoloženje, pa večeras ni jedan ne bi bio dovoljno dobar.

Recept

Sastojci:

200 gr čokolade sa visokim procentom kakaoa

250 gr sira (krem sira, može i sitnog sira, a ja ću izgleda početi da svuda u ovakvim receptima stavljam                    mileram kao odličnu opciju)

6 jaja

100 gr šećera

unnamed-7

Otopite čokoladu na pari, ostavite je da se malko prohladi i umešajte je u sir. Potom u ovo dodajte 50 gr šećera i na kraju žumanca, jedno po jedno, dok ne dobijete ujednačenu masu.

Odvojeno umutite belanca sa 50 gr šećera u čvrst sneg. Potom malo po malo od ovog snega dodajte u smesu sa čokoladom i lagano spatulom mešajte pazeći da vam belanca „ne padnu“ od previše mešanja.

Izlijte smesu u kalup (prečnika 20cm) i pecite na 180 stepeni oko 30 minuta. Potom ugasite rernu i ostavite kolač da stoji u njoj još 15 minuta i tek onda ga izvadite da se hladi na sobnoj temperaturi.

Pospite ga šećerom u prahu i jedite uz dodatak svežeg voća.

unnamed-6

Ili otiđite na svirku.

P.S. Moram da obećam da ću se više potruditi oko fotografija, najjednostavnije mi bude kad ih ovako ufotkam, pa posegnem za najlakšim sredstvom. Ali kamera je loša, pa i svetlo jer vrlo često noću pravim đakonije, tako da… Obećavam!

unnamed-3

Ostavite odgovor

