Krema od vanile sa jagodama i testeninom sa ukusom cimeta

U principu ovo može da bude i samo recept za kremu od vanile, pa da vi u nju dodate šta god vam je po volji. Ja sam ovog puta imala testeninu sa cimetom i sveže jagode i to se savršeno uklpilo. A vi možete bilo koje voće. Takođe možete ispeći najobičniji patišpanj, iseckati ga, namočiti u mleko sa cimetom i napraviti ovo isto. Ali krema je divna i ona čini osnovu. 🙂

Recept

Sastojci za kremu:

250 ml mleka

pola vanilinog štapića

2 žumanca

75 g šećera

25 gr gustina

Zakuvajte mleko sa semenkama iz vanile.

Žumanca umutite sa šećerom, pa dodajte gustin, izmešajte tako da nema grudvica. U to sipajte malo od onog prokuvanog mleka, dobro razmutite pa dodajte i ostatak mleka malo po malo kako se žumanca ne bi skuvala. Dobro izmešajte, vratite u posudu u kojoj se mleko kuvalo i kuvajte na laganoj vatri dok se krema ne zgusne.

 

Sklonite sa vatre i dok se hladi često mešajte, da se po vrhu ne bi uhvatila korica, a to možete da sprečite i tako što ćete kremu prekriti prozirnom folijom.

Služite uz ono što volite. Ja sam stavila red testenine koju sam skuvala u zašećerenoj vodi, pa red kreme u koju sam naseckala jagode. I to ponovila još jednom, pa urkasila celim jagodama. Bilo je divno. 🙂

Ostavite odgovor

