Tart od čokolade

Evo poslednjeg recepta pred godišnji odmor. Potpuno čokoladni. Pun pogodak za one koji su čokoladni tipovi ljudi. Ja priznajem da bih ja ovaj kolač razbila redom nekog voća (što ću sledeći put i uraditi), a do tada vi uživajte u vrhuncu čokoladnosti koji ovaj tart pruža.

Recept sam dobila od moje tetke, najboljeg kuvara (i čoveka) u našoj užoj i široj rodbini. ❤

Recept

Sastojci:

400ml slatke pavlake

250gr čokolade sa visokim postotkom kakaoa (za nežniji ukus možete da koristite 130gr mlečne čokolade u kombinaciji sa 120gr crne čokolade)

2 jaja

50gr putera

150gr brašna

2kašike šećera

prstohvat soli

3 -4 kašike vode

Umesite testo od putera, brašna, šećera i soli i dobićete mrvičasto testo. Dodajte u to vodu i umesite testo. Razvaljajte ga, stavite u modlu za pečenje, izbockajte i pecite na 220 stepeni 15-tak minuta.  Ja sam pravila nekoliko manjih tartova, a vi možete  jedan veliki.

Dok se peče, napravite fil.

Ugrejte slatku pavlaku i sklonite sa ringle pre momenta ključanja i prelijte preko čokolade. Lepo pomešajte dok se masa ne sjedini. Pustite da se hladi i kada se ohladi umešajte u to jaja.

Nakon 15 minuta izvadite testo iz rerne, ulijte fil, smanjite rernu na 160 stepeni i vratite sve da se peče dok se ne zgusne, oko 15-20 minuta.

Ja sam tart posula listićima badema, a vi možete  i nakon pečenja svežim voćem, da malo razbijete jačinu ukusa čokolade. 🙂

Ostavite odgovor

